Ana Sayfa » , , , , , , , , » آشکار شدن کمک مالی ابراهیم تاتلیسس خواننده کرد تبار ترکیه به سازمان تروریسی پ.ک.ک Yazısını okuyorsunuz.

آشکار شدن کمک مالی ابراهیم تاتلیسس خواننده کرد تبار ترکیه به سازمان تروریسی پ.ک.ک

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, آذر ۰۵, ۱۳۸۹ - 0 comments
خواننده مشهور و کردتبار ترکیه، ابراهیم تاتلیسس(ملقب به ایبو) در تازه ترین ماجرایی جنجالی که به بار آورده برملاء شدن کمک مالی به گروههای پان کردیسم ساکن ترکیه یعنی سازمان تروریستی پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان) در حدود 21 ماه گذشته می باشد. این خبر جنجالی از مدیای داخلی شهر و دست راست سازمان تررویستی حزب کارگران کردستان، ک.ج.ک می باشد طی مکالمات تلفنی و اطلاعات ردو بدل شده ببین این اعضا به بیرون درز کرده است. ک.ج.ک مخفف  Koma Civakén Kurdistan یا کنفدراسیون خلق های کردستان  می باشد. پرونده رسیدگی به محکومیت اعضای منتخب به ک.ج.ک هنوز در ترکیه ادامه دارد و بنا ممنوع شدن کنسرت تاتلیسس در آلمان و کمک مالی که از این طریق عاید سازمان پ.ک.ک می بود ابراهیم تاتلیسس تصمیم به کمک بدون واسطه به این سازمان تررویستی و رادیکال کردی گرفته هست. 
بنا به مکالمات تلفنی  که توسط سه تن از رهبران سازمان ک.ج.ک نادر ایلدیریم، هردم قیزیل قایا و حسین زورلو در تاریخ 13 فوریه 2009 صورت گرفته در این مذاکرات از نقش مالی تالیسس در کمک به این سازمان مطالب مهمی ردو  بدل شده است. در گذشته نیز چنیدن بار ابراهیم تاتلیسس، احمد کایا و ... چندین خواننده کردتبار به علت کمک مالی به سازمان تررویستی و رادیکال کردی همچون پ.ک.ک، پژاک، ک.ج.ک و ... مطالبی در  مدیای جهانی منتشر شده است. نا گفته نماند که پ.ک.ک یک گروه افراطی کرد ساکن ترکیه، سوریه،عراق، لبنان، ایران و ... می باشد که سعی در تشکیل کردستان بزرگ را دارد. تا کنون این سازمان در ترکیه 30.000 نفر نظامی و غیرنظامی را ترور کرده که در این لیست بلند بالا 750 کودک نیز جای می گیرند
منبع مقاله:
http://news.qaynar.info/42260.html     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya